Integráció

Integráció az amoCRM-mel

amoCRM – a kis- és középvállalkozások körében népszerű CRM-rendszer. Könnyen használható és kezelhető. A Virtuális Alközpont integrációja az amo-CRM-mel elősegíti a cég értékesítési tevékenységének optimalizálását.

Kipróbálom

Mire Való?

A Virtuális Alközpont és az amoCRM egy szolgáltatásban ötvözi az eredményesebb együttműködést az ügyfelekkel: egy klikkre lehet hívást indítani, bejövő hívás esetén az ügyfél kartotékát megjeleníteni. A munkatárs látja, hogy ki hívta őt, milyen ügylet van még folyamatban. A rendszer automatikusan rögzíti az ügyféligényt és generál lead-eket minden értékesítési csatornában, betáplálva az értékesítési tölcsérbe.

Növeli az ügyfelelek lojalitását, felkészít a tárgyalásokra
Csökkenti a hívásidőt
Teljes hívástörténetet generál, rögzíti az ügyfélhívásokat
Segít az események kronológiájának visszaidézésében, az ügyfél első hívásától kezdve
A nem fogadott hívások észlelése
A bejövő hívások praktikus algoritmusának létrehozása

Funkció bekapcsolása

A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan

Önálló bekapcsolás