SAP Business One integráció - MCN Telecom

SAP Business One integráció

A nemzetközi integrált ügyviteli rendszerek piacvezető terméke az SAP Business One és az MCNtelekom alközponti szolgáltatásai mától integráltan elérhetők.

Mi célból

Az integrációs modul segítségével az ügyfélkapcsolati élmény egy új szintre emelhető, a kapcsolattartás pontosabbá, nyomon követhetőbbé válik, miközben az ügyviteli rendszerben tárolt ügyféladatok is integráltan rendelkezésre állnak.

Kinek a számára

  • Különösen ajánljuk telefonos ügyfélszolgálatot működtető vállalkozásoknak
  • Szolgáltatással foglalkozó vállalkozásoknak
  • Intenzív telefonos kapcsolattartással működő vállalatoknak

Lehetőségek

  • Részletes tevékenységnapló
  • Automatikus ügyfélazonosítás
  • A híváselőzmények teljeskörű nyilvántartása és a beszélgetések rögzítése
  • A telefonhívások eredményeinek nyomon követése
  • Hívás közvetlenül az SAP Business One ügyfélkártyájáról
  • Jelentések készítése a kezdeményezett és fogadott hívásokról
  • Az összes telefonhívás visszahallgatása a SAP Business One alkalmazásban
  • Az ügyfélkapcsolat magasabb szintre állítása

Az integrációs modul a Contact Plus Consulting Kft által fejlesztett megoldás, további tájékoztatás a letölthető PDF dokumentumban, illetve kapcsolat@contactplus.hu levelezési címen és a +36 1 490 01 01 telefonszámon keresztül érhető el. Az SAP Business One általános működésbeli megoldása kapcsán is keressék partnerünket a Contact Plus Consulting Kft munkatársait.