Az MCNtelecom Virtuális asszisztense elérhető mostantól négy nyelven - MCN Telecom

Az MCNtelecom Virtuális asszisztense elérhető mostantól négy nyelven

A telemarketinges értékesítések növelése, az ügyigények és azok feldolgozási idejének és költségének csökkentése, az ügyfelek lojalitásának növelése, az üzleti kommunikáció hatékonyabbá és kényelmesebbé tétele érdekében az új Virtuális asszisztens és beszédszintetizáló szolgáltatás integrálva van az MCNtelecom felhő alapú Virtuális telefonalközpontjába.

Az MCNtelecom Virtuális alközpontjába be van integrálva a a Google-tól a Speech-to-Text/Text-to-Speech, illetve elérhető még az ügyfelek számára a Yandex SpeechKit a Yandex.Oblako-tól. A integráció lehetővé teszi a kis- és közepes méretű magyar, szlovák, osztrák és orosz vállalatok számára egy új virtuális alközponti szolgáltatást a Virtuális asszisztens használatát négy nyelven: magyar, szlovák, angol és orosz.

Ez a funkció hasznos lehet bankok, pénzügyi szervezetek, online áruházak, és olyan vállalatok számára, amelyek mesterséges intelligenciát (AI) használnak az értékesítésben.

Mint, ahogy azt már többször említettük, az MCNtelecom négy európai országban fejleszti üzleti tevékenységét: Magyarországon, Szlovákiában, Németországban és Ausztriában, ahol egy CPaaS távközlési platformon kínál Virtuális alközpont szolgáltatást, valamint vezetékes telefonszolgáltatást, földrajzi és nomadikus telefonszámokat, illetve API-t.


Hogyan működik?

A Virtuális asszisztens nagyon sokban hasonlít a Hangos menühöz (IVR), mivel az automatikusan kapcsolódik a menedzserhez, titkár nélkül. Amíg az IVR esetén meg kell nyomni a megfelelő gombot az eszközön, ahhoz hogy kapcsolatba tudjon lépni a hívott féllel, addig a Virtuális asszisztens segítségével nem csak meghallgathatja, hanem meg is értheti a hívó fél beszédét, és válaszolhat a kérdésre a Virtuális alközpontban előre bealított forgatókönyv alapján. Illetve összekapcsolhatja az ügyfelet a megfelelő személlyel, Ehhez meg kell adnia annak a szakembernek a nevét és vezetéknevét, akivel a hívó fél beszélgetést szeretne kezdeni vagy folytatni.


Mennyibe kerül?

Amennyiben Virtuális alközpont szolgáltatást rendel három mellékkel akkor a Virtuális asszisztens szolgáltatás havidíja – 0 Ft. A forgalomért és a beszédfelismerésért szintén nem kell fizetni.

Október 1-től azonban fel lesz számítva a forgalom. Egy millió karakterig – 3000 Ft-ba fog kerülni a szolgáltatás, 15 másodperces beszédfelismerés pedig olyan – 200 Ft-ba fog kerülni.

Hogyan állítsuk be?

Részletes beállítási útmutatót a Tudásbázisunkban található, vagy pedig vegye fel a kapcsolatot a technikai támogatással.


MCNtelecom – távközlési szolgáltató, szoftver termékek fejlesztője. Nagyobb projekteket valósít meg Oroszországban 2000 óta. Terjeszkedik Európában. Mint távközlési szolgáltató Európában négy országban van jelen: Magyarország, Németország, Szlovákia és Ausztria. Rendelkezik minden szükséges engedéllyel és saját infrastruktúrával ( kommunikációs csomópont), azokban az országokban amelyekben jelen van.

Oroszországban az MCN Telecom megkapta az engedélyt, hogy mobiltelefon szolgáltatásokat nyújtson és az első olyan virtuális mobiltelefon üzemeltetővé vált az üzleti vállalkozások számára, amely a Tele 2 rádió hozzáférést és az MVNE MTT infrastruktúrát biztosít.

Szerepel az Orosz Föderáció tíz engedéllyel rendelkező MgMN-üzemeltetőjének listáján. Közvetlen kapcsolatot tart minden nagyobb távközlési szolgáltatóval, köztük a Rostelecom, az MGTS, az MTS, a MegaFonnnal és más operátorokkal. Az operátorok közötti együttműködés keretén belül saját távközlési.