Az MCNtelecom 2019-es év legfontosabb eseményei - MCN Telecom

Az MCNtelecom 2019-es év legfontosabb eseményei

Az MCNtelecom távközlési szolgáltató számára a 2019-es év volt az, amikor a Virtuális alközpont szolgáltatásra alapuló új szoftvermegoldásokat indított, stabil alapokra helyezte a távközlési partnereivel együttműködését, és újragondolta a pénzügyi növekedés stratégiáját is.

A 2019 –es éves adatok alapján az MCNtelecom bevétele 35%-kal, az ügyfelek száma pedig 40%-kal nőtt. A szolgáltató előfizetőinek száma Magyarországon jelenleg több mint 300 vállalti ügyfél. Az MCNtelecom Ausztriában, Szlovákiában és Németországban is megoldásokat kínál az Small and Medium Business (SMB) szegmens számára: VoIP alapú telefonszolgáltatást, sokoldalú Virtuális alközponti funkciót, Hívás&Chat szolgáltatást, virtuális telefonszámokat, SIP Trunk és egyéb szolgáltatásokat. Az egy felhasználóra jutó átlagos bevétel (ARPU) jelenleg 9900 Ft/hó (kb.30 €/hó)

Az elmúlt évben legnagyobb igény a földrajzi és a földrajzi helyhez nem kötődő (nomadikus) telefonszámokra, valamint az MCNtelecom Virtuális alközpontjának kiegészítő funkcióira és a telekommunikációs platform integrációjára (CPaaS) volt.

«Az üzleti fejlődés újabb lehetőségét látjuk az európai alternatív szolgáltatókkal való együttműködésben és a hálózati infrastruktúra egymás közötti megosztásában. Abban az öt országban, ahol távközlési szolgáltatóként jelen vagyunk a kölcsönös együttműködés érdekében felajánljuk hálózati erőforrásainkat, számmezőinket és szoftvertermékeinket. Cserébe ugyanezt kérjük azokban az országokban, ahol ők jelen vannak. Biztosak vagyunk abban, hogy az együttműködés e formája lehetővé teszi számunkra, hogy hosszú távú kapcsolatokat alakítsunk ki a külföldi szolgáltatókkal, és kiküszöböli az új piacokra való belépés nehézségeit», – nyilatkozta Alexander Melnikov az MCNtelecom ügyvezető igazgatója.

A fogyasztói érdekekre és igényekre összpontosítva a távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő tavaly két új megoldást kínált a célközönség számára, amelyek a Virtuális alközpont funkción alapulnak: Virtuális asszisztens és Robotvezérlő.

Virtuális asszisztens

Az intelligens robot négy nyelven kommunikál az ügyfelekkel: magyarul, angolul, szlovákul és oroszul. Könnyen helyettesíthet egy titkárnőt, elvégzi a műszaki támogatás elsőszintű feladatait, értékeliva fogyasztóknak nyújtott szolgáltatások minőségét és az éjszakai operátor szerepét is be tudja tölteni. A Virtuális asszisztens intelligens és gyorsan reagál: képes konkretizálni a kérdéseket és egyben udvarias is. Az MCNtelecom Virtuális asszisztensnek a percdíja 2-3-szor olcsóbb, mint egy munkavállaló bérköltsége. A Virtuális asszisztens éjjel-nappal tud dolgozni, sosem fárad el, nem lesz beteg és szabadságra sem megy.

Előfizetési díj – 9500 Ft/hó Magyarországon, 35 €/hó a díja Szlovákiában. A forgalomért és a beszédfelismerésért nem kell külön fizetni.

Robotvezérlő

Októberben az MCNtelecom a Virtuális alközpont szolgáltatását kiegészítette a Robotvezérlő funkcióval, amely automatikusan visszahívást kezdeményez a nem fogadott hívások esetén. A funkció automatikus visszahívást kezdeményez minden nem fogadott hívás esetén, lehetővé teszi egy csoport (várakozási sor) kiválasztását visszahívásra. Lehetőség van beállítani a visszahívás próbálkozásainak a számát, be lehet állítani az újratárcsázás intervallumát és az időütemezést, amely szerint működnie kell a szolgáltatásnak. Emellett lehetőség van azon telefonszámok kizárására, amelyeket korábban már tárcsáztak.

Előfizetési díj – 4900 Ft/hó Magyarországon, 16 €/hó Szlovákiában.

Ki szeretné próbálni?

Az új funkciók könnyen a MyMCN fiókban könnyen aktiválhatók. Részletes beállítási útmutatóért pedig kérjük, vegye fel a kapcsolatot a technikai támogatással.

MCN Telecom – távközlési szolgáltató, szoftver termékek fejlesztője. Nagyobb projekteket valósít meg öt országban: Magyarország, Ausztria, Szlovákia, Németország és Oroszország. Rendelkezik minden szükséges engedéllyel és saját infrastruktúrával (kommunikációs csomópont), azokban az országokban, amelyekben jelen van. A vállalat a Freemium üzleti modellt használja – az alapvető funkciók mindig ingyenesek.

Tudjon meg többet az MCNtelecom termékeiről és szolgáltatásairól a TelcoJournal oldalon.