MCNtelecom az ország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényén vett részt - MCN Telecom

MCNtelecom az ország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényén vett részt

Cégünk képviselői részt vettek az E-commerce EXPO idei teltházas konferenciáján. Az expo elsősorban webshop és más e-kereskedelmi szegmensek képviselőinek szólt. Munkatársaink részt vettek workshopokon, előadásokon és az expo keretein belül lehetőségünk volt személyesen konzultálni az e-kereskedelmi szakértőkkel.

Néhány fontosabb tanulság és trend a 2017-es hazai e-kereskedelemmel kapcsolatban.

“…Hazánkban tovább erősödik a felhő alapú szolgáltatások piaci helyzete, hiszen most már a hazai piac résztvevőinek döntő többsége elfogadja és bízik a digitális, felhő alapú megoldásokban.”
Jelenlégi helyzetünk. Az MCNtelecom felhő alapú Voice over IP telefonszolgáltatást, cloud telefonközpontot, honlapra integrálható „Hívás & Chat” widgetet kínál ügyfelei számára. Legnagyobb örömünkre a hazai e-piac erősödése és nagyobb bizalma a felhő alapú megoldások iránt egy újabb megerősítés számunkra, hogy a jövőben tovább fejlesszük ezeket a szolgáltatásokat.
Következő lepéseink. Újabb szervereket telepítjük több európai szerverközpontokon, melynek köszönhetően cégünk növeli felhő szolgáltatásaink megbízhatóságát és stabilitását bárhol is tartózkodjon az ügyfelünk .

“…Tovább erősödik az a tendencia, hogy a cégek próbálnak minden kommunikációs csatornát (telefon, email, online chat, szociális hálók, üzenetküldő rendszerek) kezelni egy egységes megoldáson belül.”
Jelenlégi helyzetünk. Nálunk az MCNtelecomnál az API (Alkalmazásprogramozási felület) segítségével, biztosítani tudjuk ügyfeleinknek a különböző online rendszerek integrációját a mi termékeinkkel. Például az MCNtelecom által nyújtott Virtuális telefonközpont teljesen készen áll arra, hogy az ügyfél CRM rendszerével integrálható legyen, továbbá a termékeink magasabb szintű kihasználtságához ügyfeleink számára teljesen ingyenesen biztosítjuk az API használatát minden tarifa esetén.
Következő lepéseink. Mivel egyre népszerűbb az egyesített megoldás, újabb integrációk előkészítésén dolgozunk, hogy az ügyfeleink számára kényelmesebb és gyorsabb legyen egy adott integráció már előkészített igénybevétele.

“…A modern technológia és a piaci fejlődés ellenére, az ügyfelek még mindig előszeretettel használják a telefont, mint kommunikációs eszközt, ezért sem érdemes elhanyagolni, vagy akár elsiklani a telefonszolgáltatás felett.”
Jelenlégi helyzetünk. Az MCNtelecom VoIP megoldásainak segítségével a városi telefonszámok iránti bizalmat és megbízhatóságát egyesítjük a mobil telefonszámok mobilitásával. A felhő alapú telefonközpontnak köszönhetően össze lehet kapcsolni különböző helyszínek eszközeit és munkatársait egy egységes rendszerbe. Az általunk biztosított „Szép számok” segítségével pedig az ügyfelekkel való kapcsolattartás még könnyebb.
Következő lepéseink. A „Hívás & Chat” szolgáltatás pedig kettő az egyben kommunikációs eszközt foglal magában. A honlap látogatójának csak ki kell választani a számára legkényelmesebb megoldást. Hamarosan bevezetésre kerülnek a zöld számok is, mellyel céges ügyfeleinknek szeretnénk újabb kapcsolattartási lehetőséget biztosítani.

Az Ecommerce Expón való részvétel nagyon hasznos volt, hisz további megerősítést kaptunk azzal kapcsolatban, hogy fejlesztéseink jó irányba haladnak, szolgáltatásaink teljesen a hazai piachoz és az e-kereskedelem fejlődéséhez igazodnak.

Továbbra is figyelemmel kísérjük ügyfeleink igényeit és a piaci fejleményeket és ezekhez igazítjuk szolgáltatásainkat, hisz az elégedett ügyfél a legfontosabb számunkra.

Amennyiben Ön szeretne javasolni egy újítást vagy igényelni egy nem túl szabványos távközlési megoldást cége szamara, vegye fel a kapcsolatot velünk és mi segítünk!