“Hangposta“ - az MCNtelecom Virtuális Alközpont legújabb szolgáltatása - MCN Telecom

“Hangposta“ – az MCNtelecom Virtuális Alközpont legújabb szolgáltatása

Az MCNtelecom ismét egy kényelmi funkcióval, Hangpostával bővítette a Virtuális telefonközpont (VPBX) szolgáltatását, az ügyfelei igényeihez igazodva. Legújabb fejlesztésünknek köszönhetően, minden MCNtelecom előfizető, aki rendelkezik Virtuális PBX szolgáltatással használni tudja ezt a kényelmi funkciót.

A hangposta segítségével a hívó fél, akkor is feltudja venni a kapcsolatot az adott céggel ha éppen munkaidőn kívül telefonál, vagy egy olyan sorbanállás van beállítva, ahol a hívás végződtetése hangpostára van átirányítva, illetve ha a hívott mellék éppen foglalt. A hívásról minden esetben egy email értesítés érkezik, amely által lehetőség van az üzenet meghallgatására a készüléken vagy az email üzeneten belül. A MyMCN fiókban pedig további kényelmi beállítások állnak rendelkezésére, mint például a céges telefonbeszélgetések rögzítése.

Az MCNtelecom minden tarifája tartalmazza ezt a beállítást. Így minden Virtuális alközpont csomag esetén, alapvető funkció a Hangposta szolgáltatás. Ráadásul a leendő ügyfeleink, a 10 napos ingyenes tesztidőszakban a többi szolgáltatásunkkal együtt ezt is díj- és kötelezettségmentesen tudják tesztelni.

Keressen minket bizalommal elérhetőségeink egyikén, ahol munkatársaink szívesen segítenek az optimális tarifa és kiegészítő szolgáltatások kiválasztásában.