Hívás & chat a weboldalról - MCN Telecom

Hívás & chat a weboldalról

chatandcall

Az MCNtelecom legújabb saját fejlesztésű szolgáltatása a hívás és chat a weboldalról. Ennek a két funkciónak köszönhetően újabb kapcsolatfelvételi lehetőségeket biztosítunk ügyfeleink számára. A szolgáltatás integrálva van a MyMCN online fiókba, ahol többek között kezelni lehet a virtuális telefonközpontot és a hívásokat monitoringolni, tehát minden egy helyen van. Ez által még több kényelmet nyújtunk az MCNtelecom ügyfelei számára.

Hívás a weboldalról

Nevezhetjük akár angol nevén call-back= visszahívás szolgáltatásnak is. Lényege, hogy az ügyfél visszahívást kezdeményez a weboldalon a telefonszáma megadásával. Miután megadja a telefonszámot, a rendszer az operátort és az ügyfelet egyaránt hívja. A hívás költségmentes az ügyfél részére. A visszahívás rendszeren belül nyomon követhető mikor és milyen telefonszámra kezdeményeződött a visszahívás. A nem fogadott hívások kora ezzel lejárt, ugyanis ha ügyfélfogadási időn kívül érkezett a hívás az akkor is elmentődik a rendszerben és bármikor visszahívható.
A szolgáltatáshoz kevés technikai háttérre van szükségük, csak be kell illeszteni egy egyszerű widgetet ( kódot) a weboldalra, vagy akár több weboldalra is. Felhő alapú, nyomon követhetőbb, nincsenek papír alapú hívásrészletezések.
A visszahívás funkció a külföldön tartózkodó ügyfelek számára is előnyt jelent.
Az MCNtelecom előfizetői számára ez egy költséghatékony, igazan felhasználó-barát marketing és kapcsolattartó kommunikációs csatorna.
Amellett, hogy ingyen van a hívás a látogató számára, nincs sorban állás, várakozási idő és különböző menüpontok közti lavírozás is elkerülhető, ugyanis azonnal operátorhoz kapcsol.

Chat a weboldalról

Vagy angol nevén live chat az elektronikus levelezéssel szemben egy gyorsabb, könnyebb, személyesebb kommunikációs eszköz, amely lehetőséget ad azonnali válaszokat adni a felmerült kérdésekre, miközben a látogató tovább böngészhet az oldalon.
A chat operátor látja azt is, hogy a látogató éppen melyik oldalon tartózkodik, így könnyen arra az oldalra tudja irányítani a weblap látogatóját, ahol megkapja a számára szükséges információkat. Ebből a szempontból az online chat egy nagyon hatékony eszköze az azonnali segítségnyújtásnak, hiszen rámutat arra, hogy a weboldal látogatói hol szoktak “elakadni”. Ha munkaidőn kívül szeretné használni a szolgáltatást, akkor üzentként lesz küldve az email címre a megkeresés ami tartalmazni fogja a kérdést. A látogató ilyenkor automatikusan értesülni fog arról, hogy jelenleg nincs elérhető operátor, de a kérdést a rendszer továbbította és hamarosan válaszolni fognak rá.
Egyszerre több operátor is tudja használni ezt a rendszert. Az operátoroknak lehetőségük van a beszélgetések egymásnak való átadására, illetve több operátor is lehet egy beszélgetésben.

 

Megrendelni a szolgáltatást a Hívás & chat a weboldalról oldalon lehet, bővebb információt a szolgáltatásról a munkatársaink adhatják.