Hogyan csökkenthető a kimenő hívások költsége? - MCN Telecom

Hogyan csökkenthető a kimenő hívások költsége?

Az MCNtelecom kibővítette a legnépszerűbb termékének a funkcionalitását, úgy hogy a Virtuális alközponthoz hozzá rendelte a Visszahívás (Callback) funkciót, amelyet egyébként korlátozott számú szolgáltatók biztosítanak. Az adott funkció a MyMCN fiókban a «Telefonszolgáltatás» menüpontban állítható be és ingyenes.

A Callback (visszahívás) lehetővé teszi az előfizető számára, hogy felhívja az adott telefonszámot úgy, hogy az bejövő hívás legyen. Ebben az esetben minden kimenő hívást a számlázó rendszer bejövő hívásként kezel, ami azt jelenti, hogy az előfizető számára ezek a hívások ingyenesek voltak.

Kinek hasznos ez? Olyan cégek számára, akiknek az alkalmazottai a munkaidejük nagy részét az irodán kívül töltik. Hívás kezdeményezése vállalti mobilról, mely hozzá van rendelve a Virtuális alközponthoz és amelyen be van állítva a Visszahívás funkció az ebben az esetben 0 Ft., az előfizető részére mind az otthoni régióban, mind a külföldi utakon.

Hogyan működik? Az előfizető tárcsázza a Visszahívás- számot és a hívás azonnal megszakad. Ezután az előfizető egy visszahívást kap a Visszahívás-számról. Fogadja a hívást és tárcsázza a hívandó számot. Ezután létrejön a kapcsolat, ami egy bejövő hívás az előfizető számára és teljesen ingyenes.

A Visszahívás funkcióval kezdeményezett hívások a MyMCN fiókban megtekinthetőek. A «hívás rögzítés» funkció bekapcsolásával, pedig minden hívás rögzíthető és bármikor meghallgatható.

A visszahívási funkció olyan előfizetők számára áll rendelkezésre, akiknek számai szerepelnek a visszahívási beállításokban megadott fehér listában.

A «Fekete-fehér listák» új funkciói, lehetővé teszik az előfizetők számára, hogy ne csak a telefonszámok és «maszkok» alapján lehessenek kialakíthatóak, hanem a szám típusa szerint, város szerint vagy szolgáltató szerint.

«Virtuális alközpont – az MCNtelecom távközlési felület terméke (сPaaS), amelyen virtuális (földrajzi és helyrajzhoz nem kötött) telefonszámok, mobil számok, Hívás&Chat szolgáltatás (Visszahívás és chat) és más szolgáltatások találhatóak. A virtuális PBX piacának tanulmányozása, azt mutatja, hogy dinamikusan emelkedik e szegmens, elsősorban a kiegészítő funkciók és szolgáltatások miatt. Ezért nagy figyelmet fordítunk olyan szoftver termékek fejlesztésére, amelyek a leghatékonyabb módon segítenek előfizetőinknek az üzleti kommunikációban. Az MCNtelecom Virtuális alközpont népszerű szolgáltatásai régen és most is a: Hangposta, FMC, Hívás rögzítés, Fekete és fehér lista, és CRM rendszerekkel való integráció», – mondja Alexander Melnikov az MCNtelecom ügyvezető igazgatója.


Az MCN Telecom cégcsoport – távközlési szolgáltató, szoftver termékek fejlesztője. Nagyobb projekteket valósít meg Oroszországban 2000 óta. Terjeszkedik Európában. Mint távközlési szolgáltató Európában négy országban van jelen: Magyarország, Németország, Szlovákia és Ausztria.
Oroszországban az MCN Telecom megkapta az engedélyt, hogy mobiltelefon szolgáltatásokat nyújtson és az első olyan virtuális mobiltelefon üzemeltetővé vált az üzleti vállalkozások számára, amely a Tele 2 rádió hozzáférést és az MVNE MTT infrastruktúrát biztosít. Ezenkívül az üzemeltető az Orosz Föderáció tíz engedéllyel rendelkező MgMN-üzemeltetőjének listáján szerepel. Közvetlen kapcsolatot tart minden nagyobb távközlési szolgáltatóval, köztük a Rostelecom, az MGTS, az MTS, a MegaFonnnal és más operátorokkal. Az operátorok közötti együttműködés keretén belül saját távközlési felület CpaaS erőforrásait kínálja, amelyek központi hozzáférést biztosítanak egy nagyszámú bázishoz az Orosz Föderáció nagyobb városaiban – több mint 250 000 virtuális városi és mobil szám.