Funkciók

Hangposta

A "Hangposta" szolgáltatás lehetővé teszi, hogy csökkenjen az “elveszett” hívások száma, kapcsolatban tudjon maradni az ügyfelekkel még akkor is, amikor éppen senki sem tartózkodik az irodában, vagy éppen senki sem tudja fogadni a beérkező hívást.

Kipróbálom

Miért van rá szükség?

Ahhoz, hogy meg tudja hallgatni az ügyfelei által hagyott üzeneteket, meg kell adnia a hozzáférési kódot a saját telefon készülékén.

Lehetősége van olyan beállításra is, amivel hangfájlokat tud átküldeni a saját email címére. A szolgáltatás aktiválásához, létre kell hoznia egy postafiókot a Virtuális alközpontban.

Szolgáltatás előnyei:

"Elveszett" hívások számának csökkentése
Folyamatos elérhetőség 24/7
Ügyfélközpontúság demonstrálása

Funkció bekapcsolása

A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan

Önálló bekapcsolás