Cégünkről

Hírek

Ingyenessé tesszük a Robotvezérlő szolgáltatást az MCNtelecom ügyfelei számára

Augusztus 10-től kezdve az MCNtelecom előfizetői számára speciális ajánlatunk van: Virtuális alközpont bekapcsolása esetén a következő három tarifacsomag: "Free Basic", "Optimum", "Premium" keretében a nem fogadott telefonok automatikus újrahívására szolgáló "Robotvezérlő" funkció INGYENESEN áll rendelkezésre.

A Robotvezérlő az értékesítési részlegek vezetőjének munkáját segíti a munkatársak ellenőrzésében, akik most már automatikusan lépnek kapcsolatba az ügyfelekkel, a Robotvezérlő bekapcsolásával egyetlen egy hívás sem vész el.

Az egyszerű megoldás révén minden egyes nem fogadott telefon automatikusan visszahívásra kerül, híváscsoportot, (sorrendet) lehet kialakítani, be lehet állítani a híváspróbálkozások számát, a híváspróbálkozások közötti intervallumok hosszát, vagy azon számok törlését a visszahíváslistából, amelyeket már sikerült elérni. A robotvezérlő ütemterv szerint működik, nem kezdeményez hívást éjjel, illetve nem reagál a nem célirányos hívásokra.

Az ajánlat 2021. január 1-ig érvényes.

Az MCNtelecom és az amoCRM befejezték az integrációt európai ügyfeleik számára

Az MCNtelecom Virtuális Alközpontja és az amoCRM integrációja használatra kész az európai piacon. Mostantól a távközlési szolgáltató több mint 400 vállalati ügyfele Európa négy országában: Magyarországon, Ausztriában, Szlovákiában és Németországban egy műszaki megoldásban, néhány klikkeléssel egyesítheti az MCNtelecom Felhő alapú alközponjának és a népszerű ügyfélmenedzsment rendszernek előnyeit.

Ez az integráció elősegíti a hatékonyabb ügyfél-együttműködést azáltal, hogy bejövő hívások esetén a munkatárs látja a monitoron az ügyfél-kartont, így azonnal tud informálódni az ügylet valamennyi részletéről. A Virtuális Alközpont rögzít minden egyes ügyfél-megkeresést, amennyiben az ügyfélhívást nem fogadták, generál egy Visszahívást. A menedzser az ügyfél-kartonon egyszeri klikkeléssel indíthatja a hívásokat. Minden beszélgetés rögzítésre kerül, amelyek bármikor visszahallgathatók.

Az amoCRM fehő-alapú megoldása a start-up cégek, valamint a kis és közepes vállalkozások értékesítési részlegeit célozzák. Lehetséges opció a „gyors rajt” alkalmazás, amikor a CRM bevezetéséhez és kezdeti használatához nem kell különösebb előképzettség: a rendszernek intiutívan érthető interfésze van, amelyet egyszerű használni, számítógép egérrel vagy mobil eszközről vezérelhető.

A CRM-widget és z MCNtelecom Alközpontjának egy megoldásban történő egyesítése segítséget nyújt az értékesítési vezetőnek az ügyfélbázis bővítésében, a munkatársak munkájának ellenőrzésében, mivel a rendszer figyelemmel kíséri minden egyes ügylet folyamatát, értékeli a potenciális ügyfelekkel folytatott interakció egyes lépéseit, riportokat készit, új ügyfeleket hoz.

Az amoCRM chat segítségével a menedzserek gyors információcserét folytathatnak a műszaki támogatókkal, az „ablakok” és applikációk között nem szükséges semmilyen átkapcsolás.

Az MCNtelecom modulja az amo-CRM angol nyelvű honlapján az All Integrations fülön taláható. Az Alközpontot a CRM-rendszerrel önállóan is lehet integrálni, a beállítási útmutató használatával.

A távközlési szolgáltató nem szed díjat az integrációért és a műszki támogatásért. Az Alközpont és a távközlési szolgáltatások havi díjazása a szolgáltató honlapján feltüntetett tarifák alapján történik.

Az MCNtelecom közvetlenül elérhető és ingyenes integrációi között kb. tízféle ismert CRM rendszer található, többek között: amoCRM, Bitrix24, retailCRM, SalesPlatform, Envybox, YCLIENTS, S2 CRM, valamint az amoCRM, YCLIENTS európai változatai, nem különben más nevezetes applikációk is, mint pl. az SAP, Business One és Albato.

Új együttműködés: üzleti partner lett az MCNtelecom és a YCLIENTS Magyarország

A YCLIENTS felhő alapú platformja az MCNtelecom-mal történt integrációjának köszönhetően a magyarországi kkv-k a távközlési cég több ingyenes szolgáltatását vehetik igénybe. Ebben a vírus okozta bizonytalan gazdasági helyzetben pedig kifejezetten jól jön, ha a távközlési szolgáltatások költségeiből a vállalkozások le tudnak faragni.

Az MCNtelecom távközlési és szoftver fejlesztő vállalat 2015-től van jelen a magyar piacon. A partneri szerződést a YCLIENTS-szel még 2019 áprilisában írták alá Oroszországban. Az akkor elindult együttműködést tesztidőszaka ez év márciusában fejeződött be. A YCLIENTS automatizálási platformjának, valamint az MCNtelecom felhő alapú alközpontjának integrációja az ERP-rendszert alkalmazó kis- és középvállalkozások részére több mint 200 felhő alapú alközponti szolgáltatás igénybevételére nyújt lehetőséget. Ilyenek többek között a hangos menü, az üdvözlés, a statisztika, a hívások elosztása, az online-monitoring, a földrajzi és díj szerinti hívásirányítás, a kód és hívószám szerinti „fekete és fehér” listák.

Ezenfelül a vállalkozások az új megoldások előnyeit is kihasználhatják, ilyen például a virtuális alközpont „Virtuális asszisztens” vagy a „robot-ellenőr” szolgáltatása. De nézzük meg az egyik előnyét: egy szalonba a vendégek gyakran késő este írnak vagy telefonálnak időpontért. És az is megesik, hogy közvetlenül a szakembereknek írnak üzenetet időpontért. Általában a szalonokban mobiltelefon van, amely nem rendelkezik üzenetrögzítő funkcióval vagy hangpostával. Így a hívások nem tartják számon, a telefonos megkeresés tényét nem rögzítik.

«A YCLIENTS online időpontfoglaló rendszer bevezetésével tapasztalataink alapján a vendégek egyre ritkábban jelentkeznek be telefonon keresztül. A legprofibb szalonok azonban az online időpontfoglalás mellett a nem fogadott hívások nyomon követésére VOIP-telefont (az MCNtelecom szolgáltatásai között elérhető) használnak. Akárcsak a webshopok. Előnye, hogy a hívások megjelennek a naptárban. Emellett a nem fogadott hívásról e-mail értesítés is érkezhet. Ezek emlékeztetnek arra, hogy ne felejtsd el visszahívni az ügyfelet. A hívás beérkezésekor a vendégkarton azonnal megjelenik a YCLIENTS naptár képernyőjén. A recepciós azonnal látja a vendég adatokat, ezáltal könnyebben készül fel a beszélgetésre, és név szerint köszönheti a vendéged. Egy időpont létrehozásánál a rendszer azonnal betölti a vendég adatait, így sokkal gyorsabban csak néhány kattintás létrehozható egy bejegyzés», – mondja Miron Drobcsak, az YCLIENTS marketing és értékesítési csapat vezetője.

«Arra törekszünk, hogy mind az öt országban, ahol jelen vagyunk – Oroszországban, Ausztriában, Szlovákiában, Németországban és most már Magyarországon – ügyfeleink és partnereink számára még több lehetőséget ajánljunk üzleti folyamataik automatizálására és minőségük javítására. Minél hosszabb a külső CRM/ERP közvetlen integrációs lehetőségek listája, a vállalkozások annál szélesebb körének tudjuk ajánlani távbeszélő, virtuális alközponti, szép hívószám, chat és egyéb szolgáltatásainkat. Mindezeket a saját telekom-platformunkon, egy szerződés keretében tudjuk biztosítani. Nagyra értékeljük Oroszországi üzleti kapcsolatainkat az YCLIENTS vállalkozással, ezért úgy gondoljunk, hogy a Magyarországi közös projektjeink is sikeresek lesznek» – mondja Alexander Melnikov, az MCNtelecom vezérigazgatója.

Az MCNtelecom jelenlegi közvetlen integrációs listáján mindkét országban közismert, 10-nél több CRM-rendszer és szolgáltatás található meg, úgy mint amoCRM, Bitrix 24, Roistat, retailCRM, Telegram, SalesPlatform, Envybox, YCLIENTS, UMI.CMS, Albato, miniCRM, APIX-Drive stb.

NNP Exchange: az ötlettől a termékig

MCNtelecom távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás az egész világra kiterjedő telefonszámkiosztási tervek és a hordozott számok egységes adatbázisát – NNP Exchange ajánlja, amely számlázó rendszerek, távközlési cégek és adataggregátorok fejlesztői számára nyújt megoldást.

A szolgáltatók NNP Exchange közösséggé verbuválásának ötletével először az MCNtelecom a European Network Planning Meeting (ENPM) idején jött elő, amelyet közel két évvel ezelőtt Budapesten tartottak. A találkozó résztvevői: Európa tekintélyes távközlési és IT-szolgáltatói, pozitívan fogadták az elképzelést.

2019 áprilisában, Oroszországban két fontos helyen kapott nyilvánosságot ez a nemzetközi project: a Capacity Russia @ CIS 2019 konferencián, valamint a MAC’2019 nevű XXIII Nemzetközi fórumon, amelyet minden évben Moszkvában a „Távközlés” kiállítás keretében rendeznek meg.

„Ez a folyamat 2018-ban, az NNP Exchange nemzetközi közösség létrehozásának ötletéből indult, amely a világ szolgáltatóinak azt a törekvését fogná össze, amely szerint a kiosztott számfajtákról, számmezőkről és hordozott számokról valós adatszolgáltatás álljon rendelkezésre. Az ágazat számára oly fontos projekthez együttműködő partnereket kerestünk, akik hozzájárulnának az adatbázis létrehozásához. A világ bármely országából érkező első szolgáltató, aki az NNP Exchange része kívánt lenni, ingyen csatlakozhatott a rendszerhez, amely több mint 240 ország adatait tartalmazta, cserébe a saját országa Nemzeti számkiosztási tervét (NNP) és a hordozott számok nyilvántartását kellett megadnia. A mai naptól az NNP Exchange terméket üzleti alapon kínáljuk nem csak távközlési szolgáltatók, hanem számlázási fejlesztők és adataggregátorok részére is” – magyarázza Alexander Melnikov, az MCNtelecom vezérigazgatója.

Az MCNtelecom számkiosztási terv adatbázisa valós információt tárol a számtípusokról, a számmezőkről, NDC kódokról és országhívószámokról. A kijelölt számkapacitás mellett nyilván vannak tartva a számmezők, valamint az egyik hálózatból a másikba áthordozott telefonszámok is.

Az NNP Exchange segítséget nyújt a szolgáltatóknak a hívások útvonalának pontos felépítésében, így a nem megfelelően végződtetett hívások lehetősége minimálisra csökken. Az egységes adatbázis a nyilvántartásba nem vett számokról, azaz a „bolygó hollandikról” is listát vezet, így blokkolni lehet az ezekre a számokra érkező hívásokat. A számlázási rendszerek fejlesztői az adatbázis birtokában megbízhatóbbá tehetik termékeiket, a világ kiosztott számmezőit megbízhatóan tartalmazó információ révén minőségi szolgáltatást nyújtanak és a szolgáltatókat jobban megvédik a fraud (csalási) jelenségektől.

Az MCNtelecom ajánlatát három módon lehet igénybe venni : a Snapshot megoldás korlátozás nélküli adatletöltést biztosít, a Real Time Snapshot keretében az adatokhoz real-time üzemmódban lehet hozzáférni, míg az API-Integráció segítségével az NNP Exchange adatbázis-hozzáférés korlátlanul, online-formátumú lekérdezés keretében valósul meg.

Hogyan tartsuk meg az ügyfeleket a koronavírus (Covid-19) ideje alatt?

A karantén nem a veszteség számbavételére alkalmas időpont, hanem remek alkalom arra, hogy megszervezzük munkatársaink távmunkáját anélkül, hogy csökkenne a hatékonyság. A világjárvány egy nap minden bizonnyal véget ér és az irodafenntartási költségek ésszerűsítése mellett a távmunkával szerzett tapasztalatok is reméljük sokáig megmaradnak.

Milyen modern módszerek,technológiák segíthetnek Önnek? Az MCNtelecom VoIP szolgáltató és szoftvertermék fejlesztő vállalkozás számos egyszerű megoldást kínál, amelyek segíthetik az alkalmazottakat az irodán kívüli munkavégzésben.

Hívásátirányítás

Ha fontos, hogy ne veszítse el a bejövő hívásokat, akkor a legegyszerűbb módszer a hívásátirányítás. Azok számára alkalmas, akiknek bejövő forgalma viszonylag kicsi. Az irodai telefonról a munkavállaló mobiltelefonjára történő átirányítás lehetővé teszi a kapcsolatot, miközben otthoni munkavégzést folytat.

Átirányítás költsége mobil telefonra – akár 5,2 Fo/perc áron.

Softphone alkamazás

Ha Önnek fontos, hogy ne csak fogadni tudjon hívásokat, hanem kimenő hívásokat is tudjon kezdeményezni, akkor az irodán kívüli munkavégzésben hasznos tud lenni egy softphone alkalmazás használata. Ez egy ingyenes szoftveralkalmazás, amely telepíthető bármilyen eszközre, legyen az okos telefon, táblagép vagy számítógép. Az alkalmazás segítségével az alkalmazottak az interneten keresztül fogadhatnak és kezdeményezhetnek hívásokat. Ha Ön csak PC-vel dolgozik, akkor nincs szüksége egyébre, mint egy mikrofonra, hangszóróra és internet kapcsolatra. Okostelefon és táblagép esetében nincs szüksége mikrofonra és egyéb eszközre csak internet hozzáférésre.

Az MCNtelecom Virtuális alközpont előfizetői számára a softphone alkalmazások beállítása teljesen ingyenes. Ezek az eszközök használatával az alkalmazottak könnyedén használni tudják a vállalati kommunikációt, anélkül hogy vezetékes telefonhoz lennének kötve.

Mobil előfizetők (FMC)

Az MCNtelecom Virtuális alközpont FMC szolgáltatása lehetővé teszi a kapcsolattartást akár egy vidéki házban is, ahol nincs internet. A megoldás a mobil és a vezetékes kommunikációt az alkalmazottak rövid hívószáma révén egyetlen hálózatba egyesíti. Az előfizető a saját okostelefonján bárhol fogadni tudja az irodai készülékére érkezett bejövő hívást. Ezt a megoldást a nagyvállalatok az utóbbi időkben aktívan használják, amely egyre népszerűbb a kis- és középvállalkozások körében.

Az FMC lehetővé teszi a mobil előfizetők csatlakoztatását a Virtuális alközponthoz, ezáltal elősegíti az alkalmazottak állandó kapcsolatát, a cégvezetők figyelhetik a távol levő alkalmazottak mozgását, ideértve a hívásokra vonatkozó statisztikákat, a beszélgetések rögzítését, valamint az online megfigyelést és a költségek ellenőrzését. Sőt mi több,a vállalati hálózaton belüli összes hívás ingyenes.

Az FMC szolgáltatás díja: mobil telefonszám előfizetési díja – 399 Fo/hó + FMC szolgáltatás havidíja -399 Fo/hó.