Hírek

Az MCNtelecom és az amoCRM befejezték az integrációt európai ügyfeleik számára

Az MCNtelecom Virtuális Alközpontja és az amoCRM integrációja használatra kész az európai piacon. Mostantól a távközlési szolgáltató több mint 400 vállalati ügyfele Európa négy országában: Magyarországon, Ausztriában, Szlovákiában és Németországban egy műszaki megoldásban, néhány klikkeléssel egyesítheti az MCNtelecom Felhő alapú alközponjának és a népszerű ügyfélmenedzsment rendszernek előnyeit.

Ez az integráció elősegíti a hatékonyabb ügyfél-együttműködést azáltal, hogy bejövő hívások esetén a munkatárs látja a monitoron az ügyfél-kartont, így azonnal tud informálódni az ügylet valamennyi részletéről. A Virtuális Alközpont rögzít minden egyes ügyfél-megkeresést, amennyiben az ügyfélhívást nem fogadták, generál egy Visszahívást. A menedzser az ügyfél-kartonon egyszeri klikkeléssel indíthatja a hívásokat. Minden beszélgetés rögzítésre kerül, amelyek bármikor visszahallgathatók.

Az amoCRM fehő-alapú megoldása a start-up cégek, valamint a kis és közepes vállalkozások értékesítési részlegeit célozzák. Lehetséges opció a „gyors rajt” alkalmazás, amikor a CRM bevezetéséhez és kezdeti használatához nem kell különösebb előképzettség: a rendszernek intiutívan érthető interfésze van, amelyet egyszerű használni, számítógép egérrel vagy mobil eszközről vezérelhető.

A CRM-widget és z MCNtelecom Alközpontjának egy megoldásban történő egyesítése segítséget nyújt az értékesítési vezetőnek az ügyfélbázis bővítésében, a munkatársak munkájának ellenőrzésében, mivel a rendszer figyelemmel kíséri minden egyes ügylet folyamatát, értékeli a potenciális ügyfelekkel folytatott interakció egyes lépéseit, riportokat készit, új ügyfeleket hoz.

Az amoCRM chat segítségével a menedzserek gyors információcserét folytathatnak a műszaki támogatókkal, az „ablakok” és applikációk között nem szükséges semmilyen átkapcsolás.

Az MCNtelecom modulja az amo-CRM angol nyelvű honlapján az All Integrations fülön taláható. Az Alközpontot a CRM-rendszerrel önállóan is lehet integrálni, a beállítási útmutató használatával.

A távközlési szolgáltató nem szed díjat az integrációért és a műszki támogatásért. Az Alközpont és a távközlési szolgáltatások havi díjazása a szolgáltató honlapján feltüntetett tarifák alapján történik.

Az MCNtelecom közvetlenül elérhető és ingyenes integrációi között kb. tízféle ismert CRM rendszer található, többek között: amoCRM, Bitrix24, retailCRM, SalesPlatform, Envybox, YCLIENTS, S2 CRM, valamint az amoCRM, YCLIENTS európai változatai, nem különben más nevezetes applikációk is, mint pl. az SAP, Business One és Albato.

Vissza a hírekhez