Hírek

Hogyan tartsuk meg az ügyfeleket a koronavírus (Covid-19) ideje alatt?

A karantén nem a veszteség számbavételére alkalmas időpont, hanem remek alkalom arra, hogy megszervezzük munkatársaink távmunkáját anélkül, hogy csökkenne a hatékonyság. A világjárvány egy nap minden bizonnyal véget ér és az irodafenntartási költségek ésszerűsítése mellett a távmunkával szerzett tapasztalatok is reméljük sokáig megmaradnak.

Milyen modern módszerek,technológiák segíthetnek Önnek? Az MCNtelecom VoIP szolgáltató és szoftvertermék fejlesztő vállalkozás számos egyszerű megoldást kínál, amelyek segíthetik az alkalmazottakat az irodán kívüli munkavégzésben.

Hívásátirányítás

Ha fontos, hogy ne veszítse el a bejövő hívásokat, akkor a legegyszerűbb módszer a hívásátirányítás. Azok számára alkalmas, akiknek bejövő forgalma viszonylag kicsi. Az irodai telefonról a munkavállaló mobiltelefonjára történő átirányítás lehetővé teszi a kapcsolatot, miközben otthoni munkavégzést folytat.

Átirányítás költsége mobil telefonra – akár 5,2 Fo/perc áron.

Softphone alkamazás

Ha Önnek fontos, hogy ne csak fogadni tudjon hívásokat, hanem kimenő hívásokat is tudjon kezdeményezni, akkor az irodán kívüli munkavégzésben hasznos tud lenni egy softphone alkalmazás használata. Ez egy ingyenes szoftveralkalmazás, amely telepíthető bármilyen eszközre, legyen az okos telefon, táblagép vagy számítógép. Az alkalmazás segítségével az alkalmazottak az interneten keresztül fogadhatnak és kezdeményezhetnek hívásokat. Ha Ön csak PC-vel dolgozik, akkor nincs szüksége egyébre, mint egy mikrofonra, hangszóróra és internet kapcsolatra. Okostelefon és táblagép esetében nincs szüksége mikrofonra és egyéb eszközre csak internet hozzáférésre.

Az MCNtelecom Virtuális alközpont előfizetői számára a softphone alkalmazások beállítása teljesen ingyenes. Ezek az eszközök használatával az alkalmazottak könnyedén használni tudják a vállalati kommunikációt, anélkül hogy vezetékes telefonhoz lennének kötve.

Mobil előfizetők (FMC)

Az MCNtelecom Virtuális alközpont FMC szolgáltatása lehetővé teszi a kapcsolattartást akár egy vidéki házban is, ahol nincs internet. A megoldás a mobil és a vezetékes kommunikációt az alkalmazottak rövid hívószáma révén egyetlen hálózatba egyesíti. Az előfizető a saját okostelefonján bárhol fogadni tudja az irodai készülékére érkezett bejövő hívást. Ezt a megoldást a nagyvállalatok az utóbbi időkben aktívan használják, amely egyre népszerűbb a kis- és középvállalkozások körében.

Az FMC lehetővé teszi a mobil előfizetők csatlakoztatását a Virtuális alközponthoz, ezáltal elősegíti az alkalmazottak állandó kapcsolatát, a cégvezetők figyelhetik a távol levő alkalmazottak mozgását, ideértve a hívásokra vonatkozó statisztikákat, a beszélgetések rögzítését, valamint az online megfigyelést és a költségek ellenőrzését. Sőt mi több,a vállalati hálózaton belüli összes hívás ingyenes.

Az FMC szolgáltatás díja: mobil telefonszám előfizetési díja – 399 Fo/hó + FMC szolgáltatás havidíja - 399 Fo/hó.

Vissza a hírekhez