Hírek

Press

Hogyan sikerült egy magánklinikának zavartalanul átállni az IP-telefóniára úgy, hogy felesleges költségek nélkül, igényeinek megfelelő belső hírközlési rendszert alakítson ki?

Az ügyfeleink közé tartozó fogászati rendelőhálózat eléggé népszerű Budapesten. Habár a korszerű orvosi intézmény követelményeinek már nem feleltek meg igazán az egycsatornás analóg telefonszámok, ugyanakkor a vezetékes telefonok azonnali kiiktatása felborította volna a rendelő szokványos működését. Az analóg telefóniáról a korszerű telekom-platformra történő szakaszos és zavartalan átállás érdekében a magánklinika az MCNtelecom-ot választotta. Bemutatjuk egy ilyen választás előnyeit, hiszen egy tapasztalt távközlési szolgáltató segítségével egy viszonylag nagy intézményben az átállás gyorsan és problémamentesen valósulhat meg.

Forrás: filter.hu

Szűkösség a szélessávon

A vezetékes távbeszélő szolgáltatások iránti lakossági kereslet csökken, a nagyvárosok szinte teljesen lefedettek szélessávú hálózati hozzáféréssel. Merre lépjen tovább a távközlési piac? – tudakozódott Polina Makarova, a BG tudósítója.

Forrás: kommersant

Az MCNtelecom és YClients integrációjának előnyei

Az MCNtelecom a kis- és középvállalkozások számára már számtalan felhő alapú távközlési és IT-szolgáltatást biztosít. Több mint húsz éve kezdte a tevékenységét, Magyarország mellett még öt országban van jelen Európában. Az MCNtelecom ügyfelei száma dinamikusan növekszik, fejlesztéseiben innovatív megoldásokra törekszik. Költséghatékony ajánlatai révén az MCNtelecom egyre ismertebbé válik a mikrovállalkozások körében is.

Forrás: techpress

Az MCNtelekom és YClients integrációjának előnyei

Az MCNtelecom a kis- és középvállalkozások számára már számtalan felhő alapú távközlési és IT-szolgáltatást biztosít. Több mint húsz éve kezdte a tevékenységét, Magyarország mellett még öt országban van jelen Európában. Az MCNtelecom ügyfelei száma dinamikusan növekszik, fejlesztéseiben innovatív megoldásokra törekszik. Költséghatékony ajánlatai révén az MCNtelecom egyre ismertebbé válik a mikrovállalkozások körében is.

Forrás: hirextra

Alexander Melnikov: "A mostani helyzet kihívásai ellenére a 2020-as év a fejlődés szempontjából sikeresnek mondható."

Az MCNtelecom távközlési szolgáltató a napokban vonta meg a koravírusos üzleti év mérlegét és saját példáján keresztül mutatta meg, hogy van mit keresni a szűkülő piacon. A virtuális alközponti szegmensben a KKV cégek bezárása miatt nehéz helyzet alakult ki. Az MCNtelecom vezérigazgatója, Alexander Melnikov a TelecomDaily-nek adott interjújában elmondja, hogy ennek ellenére vállalkozása miért tudott pozitív eredménnyel zárni.

Forrás: telecomdaily

Az MCNtelecom az "1C" termékekkel bővítette ki távközlési platformját

Az MCNtelecom távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás a Felhő alapú alközpontot használó ügyfelek számára közvetlen integrációs lehetőséget biztosít a népszerű "1C-Rarusz" CRM-rendszerrel és más "1C" termékekkel.

Forrás: vedomosti

Újabb elképesztő lehetőségek az YCLIENTS és az MCNtelecom integrációnak köszönhetően

Az online időpontfoglalás azonban sok ember számára nem opció. Sok oka lehet annak, ha valaki jobban preferálja a telefonos időpontkérést az online időpontfoglalásnál. A vállalkozások számára lényeges, hogy a telefonos időpontfoglalás, időpontkérés is gördülékenyen menjen, hiszen ezzel nem csak a vendégeknek biztosítanak magasabb színvonalú szolgáltatást, hanem a konkurencia közül is kiemelkednek.

Forrás: egrisztorik

A telefonos konzultáció magasabb szintre emelése az YCLIENTS és az MCNtelecom integrációjának köszönhetően

Az YCLIENTS mögött összesen 10 évnyi fejlesztési tapasztalat áll. Az YCLIENTS egyik kiemelt célja, hogy a kis - és középvállalkozások a legfejlettebb piacvezető megoldásokat használhassák. A YCLIENTS számos olyan funkciót és lehetőséget biztosít a vállalkozások számára, amelyek jelentősen megkönnyítik a vállalkozások életét, lehetővé teszik az ügyfelekkel történő hatékony és gördülékeny kapcsolatteremtést és kapcsolattartást, nem beszélve ezeknek a vállalkozásoknak a költséghatékony működéséről.

Forrás: kkvnet

Növekszik az MCN Telecom európai előfizetői bázisa

Az MCN Telecom távbeszélő és virtuális alközponti szolgáltató vállalkozás európai szegmensében éves szinten 40 %-os előfizetői növekedésről számol be, tudósit a Tdaily.ru. A szolgáltató további részletesebb adatokat nem közölt. Az MCNTelecom Oroszországban, Magyarországon, Szlovákiában és Németországban szolgáltat. A távközlési cég Magyarországon hamarosan a Telenor, Vodafone és Digi hálózataihoz közvetlenül kapcsolódik, míg Ausztriában a Drei mobil céggel van összekötve.

Forrás: Telecompaper

Így szüntethető meg az ügyfelek telefonos várakoztatása

Kevés dolog idegesíti jobban az ügyfeleket, mint amikor hosszan kell várni egy telefonos ügyintéző kapcsolására. Egy új ingyenes virtuális szolgáltatás segít csökkenteni ezt a felesleges és bosszantó időt.

Forrás: Origo

Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a hazai kkv-k

Kevés dolog idegesíti jobban az ügyfeleket, mint amikor hosszan kell várni egy telefonos ügyintéző kapcsolására. Egy új ingyenes virtuális szolgáltatás segít csökkenteni ezt a felesleges és bosszantó időt.

Forrás: businessonline.hu

Az MCN Telecom bővíti alközponti szolgáltatásait

Az MCN Telecom oroszországi operátor új funkciókkal bővítette Welltime alközponti szolgáltatásait, mint pl. a Yandex Voice Synthesis szolgáltatással történő integráció. Emellett a PBX-csatlakozás funkció segítségével az ügyfelek monitorozhatják, naplózhatják és rögzíthetik a telefonhívásokat, a hangüzenet szolgáltatás pedig a bejövő hívások esetében széleskörű hívásrögzítési módokat kínál. A konferencia-szolgáltatásokat is továbbfejlesztették.

Forrás: Telecompaper

Az MCNtelecom betört Ausztriába is

Az MCNtelecom GmbH bejelentette a megjelenését az osztrák piacon. A szolgáltató termékportfóliója jelenleg az ország tíz nagyvárosában, kis- és középvállalkozások számára érhető el. Bécs, Eisenstadt, Sankt Pölten, Graz, Klagenfurt, Innsbruck, Bregenz, Salzburg, Linz azok a települések, ahol az MCNtelecom ezer földrajzi és helyrajzhoz nem kötött telefonszámot kapott az osztrák hírközlési és távközlés szabályozó hatóságtól (RTR). Ausztria a negyedik európai ország, ahol az MCNtelecom cégcsoport már jelen van és teljes körű telefonszolgáltatást, virtuális alközpont szolgáltatást, hívás&chat a weboldalról szolgáltatást, illetve földrajzi és helyrajzhoz nem kötött telefonszámokat nyújt ügyfelei számára. A szolgáltató telefonszolgáltatás és virtuális alközpont szolgáltatásnak az árai hasonlóak a piaci árakhoz. A legfontosabb különbség a versenytársakhoz képest abban mutatkozik meg, hogy a virtuális alközpont szolgáltatásai között van egy ingyenes Free Start tarifa, ami három előfizetőt foglal magában — áll a társaság közleményében.

Forrás: Mínuszos

Válaszok kérdéseire