Megoldás

Automatikus hívás Egészségügyi Szervezetek Számára

Időt spórolunk a betegek és a kezelők számára.

Kipróbálom
Automatizálja a betegek előjegyzését bármelyik szakorvoshoz, válaszokat kaphat kérdéseire, visszaigazolhatja vagy elhalaszthatja az előjegyzett időpontot.
Általában a telefonos időpont kezelők munkaidejük nagy részét emlékeztető hívásokkal töltik, hogy a betegek időben érkezzenek. Ennek hiányában a betegek megfeledkezhetnek a rendelésről.
Folyamatosan válaszolniuk kell egy-egy típushívásra: mint például az orvosok rendelési ideje, a rendelő nyitvatartása és elérhetősége.
Lehetetlen válaszolni minden hívásra egyszerre, ezért a betegeknek várakozni kell.

Átalakítjuk a telefonos rendszert

Az Automatikus hívás bevezetését követően:

A rendszer emlékezteti a beteget az előjegyzett időpontról, megerősíti, módosítja vagy törli azt, és elmenti az adatokat.

Válaszol a beteg bármilyen formában feltett kérdéseire, a kulcsszavakra összpontosítva.

Tájékoztatja a beteget az orvosi kezelésekhez szükdéges előkészületekről.

Ha szükséges, odakapcsolja a beteget egy kezelőhöz.

Gyorsabban válaszol, mint egy kezelő
Az Automatikus hívás csatlakoztatása után a betegnek nem kell hosszan várakoznia a válaszra: a párbeszéd azonnal elindul.
Támogat minden hívási folyamatot
A robot több hangcsatornás telefonszámon hív vissza minden olyan beteget, aki korábban hívta a rendelőt, így egyszerre akár 100 párbeszédet is tud folytatni.
Próbálja ki szolgáltatásunkat
Tárcsázza most a +3614900990 telefonszámot, és folytasson le egy párbeszédet a robottal, melyben megerősít egy előre lefoglalt rendelési időpontot
Részleteiben átgondolt párbeszédek
A párbeszédhez saját szcenáriókat tud létrehozni, figyelembe véve az üzlet sajátosságait, az ügyfelek preferenciáit és félelmeit. Építse be a leggyakoribb kérdéseket és kifogásokat - és szükség esetén változtassa meg a forgatókönyveket. És ebben segítünk mi.
Alapos analízis
A robot elmenti a részletes hívásstatisztikát és rögzíti a betegekkel folytatott beszélgetéseket. Elemezzék a gyűjtött adatokat a célközönség pontos profiljának meghatározásához és a marketingstratégia módosításához.
Minden CRM rendszerhez sajátos megközelítés
Tucatnyi népszerű CRM rendszerrel dolgozunk együtt és mindegyiket a saját követelményei szerint integráljuk. Tehát az AmoCRM -ben, amikor új ügyfél hív, elindítjuk a kártyáját a "nem elemzett" mappában, míg a "Bitrix" -ben létrehozunk egy lead-et és egy esetet.

Az MCNtelecom kulcsrakész megoldása

Egészségügyi szervezetek számára
Speech-to-Text/Text-to-Speech
9500 Ft/hó
Telefonszám 1 hangcsatornával
249 Ft-tól/hó
Plusz hangcsatorna az Automatikus híváshoz
99 Ft/hó
Hívásrögzítés
1799 Ft/hó
Virtuális alközpont 3 mellékkel
0 Ft/hó
Összesen
11 647 Ft-tói/hó

Válaszok kérdéseire