Megoldás

Chatbotok VS E-mail hírlevelek

Alacsony olvasottságot tapasztal az e-mail hírleveleivel kapcsolatban? Kevésnek találja a konverziót? Változtatni szeretne ezen?xxx

Kapcsolja be a Chatbotot!

Megrendelem

Növelje az átlagos konverziószámot!

A Chatbotok segítségével ötszörösére növelheti az átlagos konverziót. Kutatási adatok szerint a Chatbotokon keresztül érkező hírlevelek olvasottsága az átlagos 22%-ról 90%-ra nő, míg a CTR az átlag 7,5%-ról 37,5%-ra ugrik fel.

Miben különböznek az e-mailes hírlevelek a Chatboton érkező hírlevelektől?

  • Könnyen szegmentálható a bot viselkedése szerint
  • Bármilyen képet, videót és mellékletet használhat a domain blokkolásának kockázata nélkül
  • Csökkenteni lehet a tervezési költségeket
  • A hírlevél terítése nagyon gyors
  • Általában elküldésre kerül az adatbázisban lévő összes ügyfélnek
  • Ügyelni kell arra, hogy a levél ne legyen nehézkes, és ne kerüljön Spamba
  • Tehetséges tervező szükséges hozzá
  • Az elrendezés folyamata időt vesz igénybe

Technológia

A Chatbotokon keresztüli levelezést low-code megközelítéssel valósítják meg, amely ötvözi a chatbot tervező és a kód elemeit. Ennek köszönhetően megvalósítható a chatbot összetett logikája, miközben a programozási ismeretekkel nem rendelkező szakember is könnyen tájékozódhat: marketinges, termékmenedzser, értékesítő munkatárs.

Hogyan működik?

  1. Vonja be a potenciális ügyfelet a chatbotba egy érdekes ajánlattal: versennyel, játékkal, kedvezményes akcióval vagy bármi mással

  2. Amint jelentkezik az ügyfél, ajánljon neki hírlevél küldési lehetőséget chatboton keresztül a messengerre, hogy ne maradjon le az érdekes ajánlatról

  3. Olyan összetett forgatókönyveket valósíthat meg, amelyek e-mailben nem érhetők el

Kinek van szüksége igazán chatbotra?

icon

Marketing ügynökségek

Segítsen akár háromszor gyorsabban megoldani az ügyfelek problémáit, és takarítson meg pénzt azáltal, hogy gyorsan és automatikusan válaszol a gyakran ismétlődő kérdésekre.

icon

Online áruházak

Segítsen akár háromszor gyorsabban megoldani az ügyfelek problémáit, és takarítson meg pénzt azáltal, hogy gyorsan és automatikusan válaszol a gyakran ismétlődő kérdésekre.

icon

Online oktató cégek

Segít fenntartani a kapcsolatot a tanulókkal, emlékeztetve őket az órarendre, az új kurzusokra vagy szakmai webinárokra.

A telefonálás és a mesterséges intelligencia kombinálásával mi segítünk az üzleti folyamatok automatizálásában!

Válaszok kérdéseire