Megoldás

Robot megoldások webáruházak számára

Fejlett automatizálási technológiák a költségek csökkentésére és a megrendelések feldolgozásának felgyorsítására.

Kipróbálom

Hangrobot feladatai

Csökkentett hívás feldolgozási idő

A hívások költségeinek megfelezése

A rendszer lehetőségei:

Azonnali megrendelés visszaigazolás

Emlékeztető a megszakított megrendelésről

Értesítés a rendelés módosításakor

Minőség ellenőrzés: NPS és CSI

Integráció bármely CRM és üzleti folyamatvezérlő rendszerrel

Információ az akciókról

Automatikus rendelés visszaigazolás

A hangrobot azonnal felhívja az ügyfelet, miután megrendelést adott le a webáruházban. Könnyen felismeri az ügyfél beszédét, és megérti válaszait. Hívás közben az ügyfél módosíthatja a megrendelést. A robot át tudja kapcsolni az ügyfelet a call center munkatársra.

Hogyan működik?

Megrendelés generálódik a webáruházban. A megrendelés alapján a rendszer hívást kezdeményez az ügyfél telefonszámára, átküldi a robotnak a változó adatokat: az ügyfél nevét, a rendelés összetételét, a rendelés összegét és a szállítási címet.

A hangrobot minden megrendelési adatot továbbít az ügyfélnek, felismeri az ügyfél válaszát és szövegesen továbbítja azt a webáruház számára.

  1. Megrendeli a terméket
  2. Elküldi a rendelést
  3. Felhívja Önt a hangrobot
  4. Tájékoztatja a rendelés részleteiről
  5. Ön megerősíti a rendelést

Válaszok kérdéseire