Funkciók

Online-monitoring panel

Online Monitoring - ennek a funkciónak köszönhetően valós időben nyomon tudja követni az alkalmazottak telefon vonalainak a foglalatságát és leterheltségét.

Kipróbálom

Miért van rá szükség?

Ezzel a funkcióval ellenőrizni lehet a munkafolyamatok volumenét, az alkalmazottak leterheltségét. A hálózat állapotát érintő problémákat fel lehet tárni, és szükség esetén be lehet avatkozni. Statisztika összegzi a belső, külső és mobil mellékek forgalmát. Ezen felül nem csak az aktuális nap fogadott és elszalasztott hívásait mutatja, hanem előző napra visszamenőleg, óránként nyilván vannak tartva a hívások, minden részlettel együtt.

Előnyök

Ingyenes
Részletes adatok a hívásokról
Nem fogadott hívások kezelése
Alkalmazottak folyamatos ellenőrzése
Telefonhálózat állapotának figyelése
Kiváló szolgáltatásminőségi támogatás

Funkció bekapcsolása

A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan

Önálló bekapcsolás