Otthoni iroda
egyszerű és előnyös megoldások
a home-office munkához

1 nap alatt megtervezzük,
beállítjuk és bekapcsoljuk

Igénylés

Előnyök

Мобильность

Rugalmasság

Minden termékünk «felhőalapú». Önnek nem kell drága berendezéseket vásárolni. A távmunkára történő átállással Ön a vállalati belső hálózat résztvevője marad.

Удобный интерфейс

Praktikus interfész

Az intuitív navigációval felszerelt interfész a beállítást nagyon egyszerűen és praktikusan végzi el. Egy-két klikkeléssel betölthető az előfizetői bázis, az üdvözlő szöveg vagy a hívások továbbításának útvonala.

Индивидуальный подход

Egyedi megközelítés

Az ügyfélkapcsolatunkban a Freemium üzleti modellt alkalmazzuk. Előfizetőink számára az alapvető funkcionalitást ingyenesen biztosítjuk, míg a kibővített szoftver-megoldásokat díj ellenében ajánljuk. Az MCNtelecom előfizetői mindig számíthatnak az egyedi megközelítésre és a 24/7 műszaki támogatásra.

Kész megoldások

Munkatársak távolvégi ellenőrzése

Telefonbeszélgetések rögzítése, online-monitoring, költségkontroll, teljes statisztika stb, mind azt szolgálja, hogy real-time üzemmódban nyomon követhessük a munkatársak munkáját, a telefonvonalak terheltségét és hálózat általános állapotát.

Igénylés
Конференции

Konferencia-beszélgetések

A konferenciahívások azt szolgálják, hogy az üzleti folyamat valamennyi résztvevője egy telefonos összeköttetésbe kerüljön, a megbeszélésekbe a világ bármely pontjáról mind mobil, mind vezetékes telefonról be lehessen kapcsolódni. A konferenciába történő belépéshez az értekezlet szervezőjét kell felhívni és tárcsázni a virtuális meeting rövid azonosítószámát.

Igénylés
Софтфон

Softphone

Ha Ön nem csak hívásokat akar fogadni, hanem kimenő hívásokat is akar kezdeményezni, akkor az irodán kívül nagyon előnyös a softphone alkalmazása. Ez egy ingyenes applikáció, amely bármely eszközön imitálja a telefont, legyen az softphone, tablet vagy PC. A szükséges számú virtuális telefonszám felkapcsolásával a softphone-nal rendelkező menedzserek, tartózkodási helyüktől függetlenül, kapcsolatba léphetnek az ügyfelekkel.

Igénylés
Интеграция с CRM-системами

CRM-integráció

A CRM integráció legfontosabb feladata az üzleti folyamatok automatizálása. A CRM-rendszer telefonos eszközparkkal történő integrálásával egy kalap alatt elintézhető a megbízható kommunikáció, a hívásadatok hatékony ellenőrzése és regisztrálása, amelyek mind a minőségi értékesítési „tölcsér” felépítését szolgálják.

Igénylés

Miben tudunk segíteni?

Tudásbázis

A tudásbázis segít tájékozódni a beállítás során.


TOVÁBB

Műszaki támogatás

A műszaki támogatást e-mail-en és telefonon is elérheti.

TOVÁBB

FAQ

Itt találja a gyakran feltett kérdéseket.


TOVÁBB