Megoldás

Robotvezérlő

Nincs elég ideje az értékesítési vezetők ellenőrzésére? Sok az elveszett hívás, és ez által nagy az ügyfél veszteség és csökken a bevétel?

Kezdje el használni a Robotvezérlőt, ami egy automatikus visszahívás funkció nem fogadott hívások esetén és a rendszer automatikusan összekapcsolja az ügyintézőt az ügyféllel, így nem lesz egyetlen elveszett hívás sem.

0 Ft/hó

ha be van kapcsolva január 1, 2021 előtt

Hogyan működik ez a funkció Robotvezérlő nélkül?

Értesítéseket kell beállítani: SMS-ben, Messengeren vagy E-mailben.

Nyomon követni az információs csatornákat és gyorsan elérni a potenciális ügyfeleket.
Nyomon kell követnie minden olyan megkeresést, ami különböző kommunikációs csatornákon érkezik és figyelnie kell, hogy az alkalmazottak ne hagyjanak ki egyetlen hívást sem.
Ki kell jelölnie egy alkalmazottat a visszahívásokhoz, de ő lehet elfoglalt, vagy elfelejti, vagy nincs rá ideje. Folyamatosan figyelemmel kell kísérni, hogy a feladat végre lett e hajtva.
Szeretne gyorsabban és hatékonyabban dolgozni? Csatlakoztassa a Robotvezérlő funkciót az MCNtelecom Virtuális alközpontjában és felejtse el a fentebb említett kötöttségeket.

Szeretne gyorsabban és hatékonyabban dolgozni?

Csatlakoztassa a Robotvezérlő funkciót az MCNtelecom Virtuális alközpontjában és felejtse el a fentebb említett kötöttségeket.

Kipróbálom

Hogyan működik a Robotvezérlő?

Ön nem fogadta az ügyfél bejövő hívását

A rendszer tárcsázza az éppen szabad munkatársat.

A munkatárs sikeres tárcsázása után a rendszer visszahívja az ügyfelet.

A munkatárs és az ügyfél beszélgetnek, és az elveszett hívás lead-dé alakul át.

Kipróbálom

Kinek és mikor hasznos ez a funkció?

Az értékesítési részleg úgy döntött, hogy gyorsan szeretné bővíteni ügyfélkörét. A marketing osztály reklámkampányt indított, de az értékesítési vezetők nem voltak erre teljesen felkészülve. Több bejövő hívás érkezett, mint amennyit kezelni tudtak volna. A robotvezérlő funkció segítségével automatikusan vissza tudták hívni az előfizetőket, és az ügyfélszolgálati munkatársak egyetlen hívást sem mulasztottak el.
A funkció hasznos azoknak a cégeknek, amelyek úgy döntenek, hogy javítani szeretnék az ügyfélszolgálatot és növelni szeretnék a felhasználói lojalitást, a Robotvezérlő segítségével.

Előnyök

Automatikus visszahívás minden nem fogadott hívás után

Lehetőség van beállítani a visszahívás próbálkozásainak számát

A beállítások lehetővé teszik egy csoport (várakozási sor) kiválasztását

Be lehet állítani az újratárcsázás intervallumát

Az automatikus újrahívás listán szereplő telefonszámok kizárása, ha már tárcsázva voltak

Időrend szerint működik, nem kezdeményez hívást a rendszer éjjel

Válaszok kérdéseire