Virtuális alközpont

Termék

API

API (Application Programming Interface) – egy szoftver interfész melynek segítségével minden MCNtelecom Virtuális Alközpont és Telefonszolgáltatás integrálható megvásárolt vagy “saját fejlesztésű” üzleti alkalmazással.

Az API lehetővé teszi, az üzleti folyamatok teljes mértékű automatizálását és egyetlen felületen belül tudja hatékonyan megszervezni az alkalmazottak és a cég alrészlegeinek a munkáját.

Az MCNtelecom API és WebHooks funkciói:

A WebHooks- értesítés külső alkalmazások eseményeiről, amelyek az MCNtelecom Virtuális Alközpont vagy a Telefonszolgáltatásban történtek a küldött adatok alapján. Például értesítés bejövő hívás esetén, hogy a CRM rendszerben aktiválni lehessen a hívó ügyfél kártyáját.

WebHooks és API lehetővé teszi, hogy a felhasználó gyorsan és könnyen integrálhassa az MCNtelecom Virtuális Alközpont és Telefonszolgáltatás funkcionalitásait a cége bármely CRM-rendszerébe, számviteli szoftverbe, honlap vagy online áruházba, felhőszolgáltatásba vagy saját fejlesztésű szoftverbe.

Értesítések (Webhooks) bejövő hívásokról
Kimenő hívás kezdeményezés (hívások amelyek az API-ból lettek kezdeményezve, a tarifában foglalt áron lesznek kiszámlázva)
Rögzített beszélgetések lekérdezése
Részletes statisztika a kimenő és bejövő hívásokról
Egy meghatározott régióban elérhető szabad telefonszámok listája
Városi telefonszámok foglalási lehetősége
Telefonszámok csatlakoztatása a kiválasztott tarifához
Bejövő hívásnál a hívott ügyfél kártyájának aktiválása a CMR-ben
Értékesítési csatorna kiépítése egyetlen alkalmazásban a hívási és értékesítési adatok elemzésével
Kimenő hívásokat kezdeményezni a saját CRM-en belül
Az ügyfelek bejövő hívásai automatikus átirányítása a személyes menedzserhez és az ügyfélkártya kiemelésével a CRM rendszerben
Rögzített beszélgetések hozzárendelése az ügyfélkártyákhoz a CRM rendszerben
A céges telefonkönyv szinkronizálása a Virtuális Alközpont belső rövid számaival és a CRM-el

Az MCNtelecom API-ja, folyamatosan bővül, kiegészítve a legújabb módszerekkel, melyeket a leggyakrabban igényelnek az ügyfeleink.

Hogyan kell használni az MCNtelecom API-t:

  • Lépjen a saját MyMCN fiókba, majd kattintson az API menüpontra.
    Tokent az alábbi menüpontban tud generálni:

  • A MyMCN fiókban elérhető még az API dokumentáció, részletes módszer leírással is:

Válaszok kérdéseire