Termék

Call Tracking

A Call Tracking segítségével off-line lehet értékelni az Internet-reklám hatékonyságát és javítani az Ön call-centerének teljesítményét

Az MCNtelecom Call Tracking előnyei

Elérhető ár a kisvállalati szegmens számára
A Call Tracking könnyen integrálható
Tiszta telefonszámok
Egységes telekom-platform minden megoldás számára

A Call Tracking könnyen integrálható

Közvetlen integráció a népszerű CRM-rendszerekkel

A reklám-hatékonyság értékelési szakaszai

A különböző értékestési csatornák hatékonyságának nyomon követése
A kevésbé hatékony reklámcsatornák beazonosítása
A költségkeret átcsoportosítása annak érdekében, hogy több legyen a bevétel

Ingyen bekapcsolhat egy "pihentetett",
közvetlen virtuális telefonszámot

A telefonszám kiválasztásakor nem csak a standardtól az exkluzívig terjedő kategóriákban gondolkodhat, hanem lehetőség van úgynevezett "pihentetett" számok kiválasztására is: azokéra, amelyekre az utolsó 3 hónapban nem érkezett bejövő hívás. A honlapon ki lehet választani a telefonszámot annak függvényében, hogy az értékesítésbe bevont adott telefonszámra az utolsó 90 napban hány hívás érkezett – "Kevesebb, mint 10", "Kevesebb,mint száz", "Több mint 100".

Hívások száma:

Kinek való az MCNtelecom Call Tracking?

Vállakozások tulajdonosai számára
  • - Egyes szervezeti egységek és a vállalkozás működésének elemzésére
  • - A beruházások megtérülés-vizsgálatára
  • - Az üzleti folyamatok optimalizálására
Marketing és reklám részleg
  • - Az online és offline reklámtevékenység hatékonyságának értékelése és összehasonlítása
  • - A megbízható analitika birtokában a reklámkampányok hatékonyságának javítása
Ügyfélszolgálat
  • - Az ügyfélszolgálat minőségének és a menedzserek hatékonyságának ellenőrzése
  • - A menedzserek által meg nem válaszolt hívások számának nyomon követése
Ingyenes Call Tracking három hónapon át

Válaszok kérdéseire