Termék

Chatbot

A fiatalok a telefonjaikon leginkább csetelni szoktak: a szöveges üzeneteket az Y és Z generációhoz tartozók 60%-a (18-29 évesek) választja legtöbbször.

  • - Megbízható távközlési szolgáltatás
  • - Telegram, VK, Viber, JivoSite
  • - Bármilyen integráció
  • - Felhasználói változók

Ingyenes próbaidőszak
3 hónapig

Mi a chatbot?

A Chatbot egy olyan termék, amely a szöveges üzenetküldő rendszerekben szcenáriók segítségével automatizálja a kommunikációt. Tervezőprogramunk segítségével könnyen létrehozható a párbeszéd forgatókönyve:

  1. Megadjuk a szükséges bot-válaszokat és a felhasználói adatlekéréseket
  2. A szcenáriót hozzárendeljük a megfelelő üzenetküldő rendszerhez (Telegram, VK, Viber, JivoSite)
  3. Szükség esetén hozzáadjuk az integrációt (CRM, Google Sheets, egyéb szolgáltatások)

Egy gombnyomást követően minden működni fog!

Miért van szükség chatbot-ra?

Időt takarít meg munkatársai számára

A fogyasztói célközönséggel folyatott beszélgetések tapasztalatai alapján készítünk hatékony forgatókönyveket abból a célból, hogy az ügyfelekkel folytatott kommunikációt a chatbot-ra bízzuk, ezáltal munkatársaink felszabaduló idejét más, fontosabb célra használjuk ki. Várakozásaink szerint a megkeresések 80-90 %-át már a chatbot önállóan fogja fogadni és feldolgozni a munkatársaink igénybevétele nélkül.

Rugalmasság, gyorsaság és egyszerű beállítás

Nincs szükség arra, hogy minden egyes üzenetküldő rendszerben vagy közösségi hálón egyedi kommunikációt építsünk ki. Egy forgatókönyv könnyen importálható az összes platformra és minden adat automatikusan landolhat a saját CRM rendszerünkben.

Az API segítségével minden adatot a chatbot-ra feltölthetünk, amely így azokat bármely menedzsernél sokkal gyorsabban tudja eljuttatni az ügyfelek számára.

Az Önök versenyelőnye

Egy korszerű vállalkozás ma már nem létezhet korszerű kommunikációs rendszerek nélkül. Amíg a versenytársaink már bonyolult analitikai adatfeldolgozással optimalizálják üzleti folyamataikat, mi meg továbbra is postán küldjük ki reklám-brossúráinkat, előbb vagy utóbb kiszoríthatnak bennünket az üzletből, mert ami még "tegnap" működött, nem biztos, hogy "ma" is működni fog.

Pontosabban működik, mint az ember

A chatbot gyakorlatiasan és pontosan válaszol, nem betegszik meg és nem hibázik. Mindig jóindulatú, objektív és jól informált. A bot bármikor türelmesen várja az ügyfél válaszát, ő maga is egy másodperc alatt reagál a nap 24 órájában, a hét 7 napján.

Kinek van szüksége a chatbot-ra?

Értékesítési részlegnek

Indítsanak egy újabb értékesítési csatornát a célközönséggel való kommunikáció céljából az értékestési tölcsér minden szakaszában! Teljesen automatizálja az értékesítési folyamatot, a szolgáltatás megrendelést, a chat-boton keresztül valósítsa meg szolgáltatását!

Marketingesek részére

Vonják be jobban célközönségüket: szervezennek játékokat, kvízeket és akciókat! A közösségi hálók és messengerek felhasználóival saját nyelvükön kommunikáljanak.

Ügyfélszolgálat részére

Csökkentsék az egy ügyfélre jutó támogatási költségeket a méretnagyság kihasználásával, azonos idő alatt jóval nagyobb számú megkeresés feldolgozásával. Az IBM szerint a chat-botok bevezetése 30%-kal csökkenti az ügyfélszolgálati költségeket.

Miért éppen a mi chatbot-unk?

Megtakarítás
A piacon elérhető egyik legalacsonyabb ár. Célunk, hogy a technológiák hozzáférhetők legyenek.
Könnyű import és teljes automatizálás
Egyazon forgatókönyvet különböző platformokon alkalmazzon, minden adatot CRM-ben tároljon.
API segítségével beállítható az automatikus adatkinyerés annak érdekében, hogy az Ön chatbot-ja csak az aktuális információkat ossza meg az ügyfelével.
Kényelem
Gyors üzembe helyezés és ügyfélbarát interfész, amelynek használata programozási készségek nélkül is elsajátítható.
Regisztráljon és kezdje el használni a szolgáltatást még ma.
Оktóber 1-ig ingyenes!

Tarifák

Ingyenes próbaverzió
3 Hónapig
0 Ft/hó
Gyors üzembe helyezés
 
1.999 Ft/hó

Minket választottak

Válaszok kérdéseire