Funkciók

Bitrix24 integráció

A Bitrix24 egy komplex értékesítési és ügyfélkapcsolati felhő alapú rendszer, amely tartalmaz egy CRM modult is. A Bitrix24 a Virtuális PBX-szel integrálva az ügyfél kartotékában megtartja a teljes kommunikációs történetet (hívások és rögzített beszélgetések).

Kipróbálom

Miért van rá szükség?

A Bitrix24 és a felhő alapú alközpont integrációja lehetőséget ad az összes telefonbeszélgetés automatikus rögzítésére a CRM-ben, bejövő hívás esetén az ügyfélről szóló összes információ rendelkezésre áll, így a kommunikáció is hatékonyabb és a reklámkampányok hatékonysága is jobban mérhető.

Kiválasztott funkciók

minden hívás rögzítése a Bitrix24-ben
a CRM-rendszerből a hívások egy klikkre indíthatók
Bitrix24 riportok a munkatársak hívásai szerint
a beállítások testre szabása a CRM minden felhasználója számára
az ügyfél automatikus kapcsolása a személyes menedzseréhez

Funkció bekapcsolása

A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan

Önálló bekapcsolás