Termék

Virtuális alközpont

Ingyenes virtuális alközpont három mellékkel, CRM rendszerekbe való integrációval API-n keresztül, valamint közvetlen integráció a CRM, ERP és online szolgáltatásokkal, mint YCLIENTS, amoCRM és SAP Business One. Több mint 200 különszolgáltatás, mely segít az ügyfelek közötti interakció automatizálásában.

Legfontosabb funkciók

A robot segít a kimenő vagy bejövő hívások feldolgozási idejének csökkentésében és összetett termékek értékesítésében. Növeli az ügyfelek lojalitását.
A robotvezérlő elősegíti az egyszerű és hatékony üzleti kommunikáció létrehozását, növeli a vállalat bevételét anélkül, hogy ügyfélvesztés lenne.
A Virtuális alközpont funkciója, mely lehetővé teszi a belső, külső és mobil előfizetői hívások rögzítését. A hívásrögzítés fontos bizonyíték lehet a bíróságon is, de csak abban az esetben, ha az ügyfelet előzetesen tájékoztatták arról, hogy a beszélgetése rögzítésre kerül.
Gyakran kap hívásokat kéretlen ügynököktől? Bosszantják azok a telefonhívások, amelyeket ügyfélnek álcázva versenytársai kezdeményeznek?Használja a Virtuális alközpont ingyenes fehér és fekete (tiltó) lista funkcióit.
Korábban rögzített hangüzenetek rendszere, amely az alközponton belül a hívások belső továbbításának irányítását szolgálja. A funkció célja az előfizető közvetlen összeköttetése a kívánt részleggel / alkalmazottal egy rövid szám beírásával ,DTMF üzemmódban.
A bejövő hívás átirányítása bármely előfizetői számra valamilyen feltétel szerint (feltétel nélküli, akkor,ha nincs válasz, ha nem elérhető, vagy ha foglalt).

Megoldások

Speech-to-Text/Text-to-Speech

Gondolkozik-e azon, hogy termékét még értékesebbé tegye az ügyfelei számára? Kevesebb időt és pénzt akar kiadni a bejövő hívások feldolgozására?

Ne kényszerítse ügyfeleit arra, hogy hívás közben nyomkodják a telefon gombjait! Csatlakoztassa a Virtuális asszisztenst! A beszédfelismerő robot érzékeli a beszélgetőpartner hangját és válaszolni is tud a feltett kérdésekre a felhasználó nyelvén.

Robotvezérlő

Nincs elég ideje az értékesítési vezetők ellenőrzésére? Sok az elveszett hívás, és ez által nagy az ügyfél veszteség és csökken a bevétel? Kezdje el használni a Robotvezérlőt, ami egy automatikus visszahívás funkció. Nem fogadott hívások esetén a rendszer automatikusan összekapcsolja az ügyintézőt az ügyféllel, így nem lesz egyetlen elveszett hívás sem.

Hívás & Chat

Honlapon található widget, amely egy megoldásban két szolgáltatást tömörít: a visszahívást (callback) és az online konzultánst, amely ingyenesen real-time üzemmódban biztosít konzultációs lehetőséget a menedzserrel a chat-ben feltett kérdések alapján.

Válaszok kérdéseire