Virtuális alközpont - MCN Telecom

FEJLETT VIRTUÁLIS TELEFON ALKÖZPONT (VIRTUAL PBX) AZ MCNTELECOMTÓL

AZ ALKÖZPONT INGYENES MINŐSÉG ÉS FUNKCIONALITÁS
TESZTELÉSE

Rugalmas beállítás, teljes statisztika, hatékony hívásirányítás,
hívásrögzítés, online monitoring, tiltó és kedvenc listák, stb.

A válallaton belüli hívások ingyenesek!

A VIRTUAL PBX HASZNÁLATÁNAK ELŐNYEI

EGYSÉGES BELSŐ SZÁM-KIOSZTÁSI TERV

Általában a belső rövid előfizetői számok egy-egy belső munkatársaknak vannak kiosztva, így azok egy belső egységes telefonhálózat részét képzik.

HATÉKONY MUNKA

IVR hangkiválasztásos menü, rugalmas hívásirányítási-rendszer beállítás, telefonbeszélgetés rögzítés, megbízható statisztika és online monitoring – mindez segíti a menedzserek telefonon keresztül végzett hatékony munkáját.

Kiadások minimalizálása

Nincs szükség drága berendezés vásárlására és annak költséges fenntartására. Kedvező hívástarifák és ingyenes vállalaton belüli hívások.

Kényelmes interface

Átgondolt interface, intuitívan értelmezhető navigációs rendszerrel, amely lehetőséget biztosít maximálisan, gyorsan, könnyen és kényelmesen beállítani a telefonalközpontot. Belső előfizetők közti,  illetve speciális üdvözlés utáni hívásátirányítás logikájának a beállítását egy pár kattintással meg lehet oldani.

0
éve a világ piacon
0
perc a beüzemeltetés
0
%
spórolás a berendezésen
0
%
eladás növelés
0
vezetékes telefonszám

TESZTELJE INGYEN A TELEFONSZOLGÁLTATÁST

Most kezdje el használni

Az akció keretein belül a következőket ingyenesen kapja:

Városi telefonszám

hívásfogadás bármelyik telefonszámról

automatic message greeting

Üdvözlés

Ezzel a funkcióval a hívó fél részére a hivatalos cégszerű köszöntés mellett bármilyen lényeges információt meg tud osztani a hívóval (pl. jelenlegi akciók, egyéb fontos közlemények).
virtual fax

Virtuális fax

Felejtse el a lassú és megbízhatatlan faxgépeket és a drága kellékeket. Ezzel az alkalmazással meg tudja nyitni az Ön telefonszámára érkezett faxot az Ügyfélkapun keresztül, vagy beállíthatja az automatikus továbbítást az email címére.
ivr interactive voice menu

Mellékek kiosztása

A funkcióval rövid belső hívószámokat (mellékeket) rendelhet. A munkatársak közötti beszélgetések ingyenesek még akkor is, ha ezek a személyek más irodában vagy akár más városban vannak.
call transfer xfer

Hívás továbbadás

Kapcsolja az ügyfelét a megfelelő munkatárshoz anélkül, hogy meg keljen szakítani a hívást. Nagyon hasznos funkció, amikor az ügyfél több kérdésben igényli a konzultációt.
call recording online monitoring

Telefonbeszélgetések rögzítése

Ezzel a funkcióval önnek telefonbeszélgetések rögzítésére nyílik lehetősége, ami segíthet a magasabb szintű ügyfélkezelésben és a bizalmas információk kiáramlásának megakadályozásában.
call holding

Hívásvárakoztatás

Váltson a hívások között anélkül, hogy bontani keljen a vonalat. Felváltva beszélhet két hívóféllel vagy előre rögzített üzenetet  is lejátszhat a várakozó félnek.
Több
ivr interactive voice menu

IVR hangkiválasztásos menü

Hatékony bejövő hívásirányítás. Az ügyfelei gyorsan kapcsolódhatnak a megfelelő szakosztályhoz vagy szükséges szakemberhez.
call routing call forwarding

Hívásátirányítás

Ahhoz, hogy egyetlen bejövő hívás se menjen kárba, használja a rugalmas átirányítási sémákat. A hívásátirányítások történhetnek vezetékes és mobiltelefonokra, rövid hívószámokkal rendelkező belső céges számokra és az ingyenes VoIP Fiókra.
call statistics call stats

Hívásstatisztika

Az Ön kezében összpontosulhat a cég összes munkatársának, osztályának vagy akár az egész cégnek a bejövő és kimenő hívásainak ellenőrzése. Ez nagyban segíthet az ügyfelekkel történő hatékony kapcsolattartásban.
bw list black and white list

Kedvencek és fekete lista

Ezekkel az opciókkal blokkolhatja a nemkívánatos hívásokat, vagy előre meghatározott forgatókönyveket léptethet életbe (például a személyes kapcsolattartó azonnali kapcsolása) bizonyos bejövő telefonszámok esetén.
call and chat from website web call web chat

Hívás és Chat a weboldalról

A „ hívás és chat a weboldalról” egy olyan kommunikációs eszköz, amely lehetőséget biztosít az ügyfeleknek, hogy ingyen igényelhetnek visszahívást a weboldalon keresztül, illetve érdeklődhetnek, információt kérhetnek valós időben a chat ablakon keresztül.

Online monitoring

Lehetőséget biztosít önnek, hogy valós időben nyomon követhesse az alkalmazottak elfolgaltságát, illetve leterheltségét. A Monitoringhoz szükséges felhasználói jogosultságokat megadhatja bármelyik munkatársának.
call and chat from website web call web chat

Útvonaltervezés

A „Hívások útvonal tervezése” alkalmazás segítségével megtervezheti a hívások útvonalát egy intuitív grafikai interfacen keresztül.

Free BasicBelső mellékek száma 30 Ft

Üdvözlés ✔

Hangkiválasztásos menü (IVR) ✔

Rövidszámok ✔

Hívásátirányítás ✔

Hívás továbbadás ✔

Hívástartás ✔

Hívási statisztika ✔

Monitoring ✔

Hangposta ✔

Virtuális FAX 899 Ft

Hívásrögzítés 1,799 Ft

Földrajzi útvonalválasztás 1,799 Ft

Okos útvonalválasztás 1,799 Ft

Tárhely 599 Ft/Gb

További mellékek – 599 Ft/mellék

Külső telefonszám** – 899 Ft/db

Igénylés

OptimumBelső mellékek száma 105.900 Ft

Üdvözlés ✔

Hangkiválasztásos menü (IVR) ✔

Rövidszámok ✔

Hívásátirányítás ✔

Hívás továbbadás ✔

Hívástartás ✔

Hívási statisztika ✔

Monitoring ✔

Hangposta ✔

Virtuális FAX ✔

Hívásrögzítés ✔

Földrajzi útvonalválasztás 1,799 Ft

Okos útvonalválasztás 1,799 Ft

Tárhely 449 Ft/Gb

További mellékek – 549 Ft/mellék

Külső telefonszám** – 889 Ft/db

Igénylés

PremiumBelső mellékek száma 2513.400 Ft

Üdvözlés ✔

Hangkiválasztásos menü (IVR) ✔

Rövidszámok ✔

Hívásátirányítás ✔

Hívás továbbadás ✔

Hívástartás ✔

Hívási statisztika ✔

Monitoring ✔

Hangposta ✔

Virtuális FAX ✔

Hívásrögzítés ✔

Földrajzi útvonalválasztás 899 Ft

Okos útvonalválasztás 899 Ft

Tárhely 399 Ft/Gb

További mellékek – 499 Ft/mellék

Külső telefonszám** – 899 Ft/db

Igénylés
  • Nincs csatlakozási díj
  • Az árak ÁFA nélkül értendők, de tartalmazzak a telekommunikációs adót!

**- Külső telefonszám – legújabb fejlesztésünk aminek köszönhetően azon ügyfeleink, akik rendelkeznek valamely virtual PBX előfizetéssel nem csak a mi általunk biztosított telefonszámokat használhatják a hívásindításhoz és -fogadáshoz, hanem bármilyen más SIP telefonszámot vagy fiókot is be tudnak integrálni a telefonrendszerükbe.

OKOS HÍVÁSÁTIRÁNYÍTÁS

  • Feltétel nélküli hívásátirányítás
  • Foglaltság vagy “nem veszi fel” eseti hívásátirányítás
  • Sorbanállásra: prioritás szerint először az  1. számra, majd ha az nem válaszol, a 2. számra és így tovább
  • Időrend szerint: állítsa be különböző hangkiválasztásos (IVR) menüket munkaidőre vagy munkanapokra bontva