Virtuális asszisztens - MCN Telecom
icon

Virtuális asszisztens

A szolgáltatás lehetővé teszi az ügyfelekkel való kommunikáció automatizálását. A beszédfelismerő robot képes felismerni és elismételni a beszédet, válaszolni tud magyar, angol, szlovák és orosz nyelven és összhangban van a Virtuális alközpontban előírt beállításokkal. A Virtuális alközpont és a Yandex SpeechKit integrációnak köszönhetően a Virtuális asszisztens orosz nyelven érhető el, az összes többi nyelv pedig a Google Speech-to-Text/Text-to-Speech integráció alapján valósul meg.

Miért van rá szükség

A Virtuális asszisztens intelligens kimenő vagy bejövő hívást tud létrehozni és az ügyfelet ki tudja szolgálni az operátor részvétele nélkül is. Segít csökkenteni a beérkező kérelmek feldolgozásához és az összetett termékek eladásához szükséges időt. Növeli az ügyfelek lojalitását.

Előnyök

Intuitív felület

kötetlen párbeszéd egy élő nyelven

egyszerű nyelvi modellek

egy adott téma pontos meghatározása

beszédfelismerő robotot félbe lehet szakítani és pontosítani is lehet a kérdésen

Az “Online-monitoring ” szolgáltatás csatlakoztatásához, használja a beállítási útmutatót