Integráció

YClients integráció

A YCLIENTS egy digitális, "all-in-one" naptár alapú ügyviteli rendszer, amely a legmodernebb felhő alapú technológiák segítségével lehetővé teszi a szolgáltatói üzletág számára a hagyományos és az online időpontfoglalások kezelését és az üzleti folyamatok automatizálását.

Kipróbálom

Mire Való?

A YCLIENTS segítségével könnyedén irányítható bármely vállalkozás, legyen az egy egyszemélyes szalon vagy akár egy egész hálózat. A digitális naptárnak köszönhetően bárhonnan és bármikor időpontot tudnak foglalni online, a weboldalon és a közösségi oldalakon keresztül. Teljes pénzügyi- és raktárnyilvántartást, kimutatást láthatunk szakembereink hatékonyságáról, mindezt bármely eszközről. Segítségével jobban átlátható a raktárkészlet, a termékrendelés és -fogyás. Egyértelműen elkülöníthető a felhasználásra és értékesítésre szánt termék. Mindössze néhány kattintás a bér- és jutalékszámítás. A szoftver tökéletesen testre szabható és a megszámlálhatatlan funkció ellenére egyszerűen kezelhető. Ráadásul az MCNtelecom integrációjának köszönhetően a felhasználók az alközpont valamennyi szolgáltatásához ingyenesen férnek hozzá: hangosmenü – IVR, on-line monitoring, hívások rögzítése, költségkontroll, FMC (Mobil munkatársak), Robotvezérlő, Hangos robot, stb.

CRM alapú ügyféladatbázis
Online időpontfoglalás : weboldalon, közösségi hálózatok és messenger-en keresztül
Digitális naptár: Könnyen kezelő, bármely eszközön elérhető
Raktár- és pénzügyi nyilvántartás

Funkció bekapcsolása

A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan

Önálló bekapcsolás