Hírek

Hírek

Chatbot a fiatalokkal történő kommunikációhoz

A 30 év alatti felhasználók 60%-a nem szeret telefonálni. Ők inkább a messengereken keresztül szeretnek levelezni – Telegram, Whatsapp és Viber. Segítsük ebben őket és egyszerűsítsük le a konzulensek munkáját a Chatbot segítségével.
Bővebben

Súgó az értékesítési részleg megerősítésére

Július 1-től új virtuális alközponti funkciót vezettünk be – a Súgót! Mostantól a call-center vagy az értékesítési részleg tapasztaltabb munkatársa bármikor egy rövid szám tárcsázásával bekapcsolódhat a kevésbé tapasztalt munkatárs telefonbeszélgetésébe. A súgó a párhuzamos vonalon belehallgatva a beszélgetésbe tudja instruálni az újoncot, anélkül, hogy az ügyfél tudomást szerezne róla.
Bővebben

Csökken a Robotvezérlő szolgáltatás ára

2021 január 1-től megváltoztak az MCNtelecom Virtuális alközpont Robotvezérlő szolgáltatásának felhasználási feltételei: a havidíj 990 Ft/hó lett, amely csaknem ötödrésze a korábbi tarifának, amely 4900 Ft/hó volt. A szolgáltatás bekapcsolása ingyenes.
Bővebben

MCNtelecom 2020 évi eredményei: az európai előfizetők száma 30%-kal növekedett, Oroszországban a mobil szolgáltatást kiterjesztették az egyéni előfizetőkre is

Az MCNtelecom távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás 2020-ban a várakozásokkal szemben jobb eredményt ért el: a bevétel növekedésének, az európai B2B-szegmensben az előfizetők számának, valamint Oroszországban a B2C-szegmens gyarapodásának révén.
Bővebben

Az MCNtelecom szerződést kötött az IK «ASE» Rt. magyarországi leányvállalatával

A nukleáris ipar vezető vállalata, az IK «ASE» Rt., valamint a telekommunikációs platformfejlesztő MCNtelecom megállapodást irt alá vezetékes telefonszolgáltatások nyújtásáról. Ez utóbbi Magyarországon, Ausztriában, Szlovákiában, Németországban és Oroszországban kínál vezetékes telekommunikációs szolgáltatásokat üzleti és magánelőfizetők számára.
Bővebben

Ingyenessé tesszük a Robotvezérlő szolgáltatást az MCNtelecom ügyfelei számára

Augusztus 10-től kezdve az MCNtelecom előfizetői számára speciális ajánlatunk van: Virtuális alközpont bekapcsolása esetén a következő három tarifacsomag: "Free Basic", "Optimum", "Premium" keretében a nem fogadott telefonok automatikus újrahívására szolgáló "Robotvezérlő" funkció INGYENESEN áll rendelkezésre.
Bővebben

Az MCNtelecom és az amoCRM befejezték az integrációt európai ügyfeleik számára

Az MCNtelecom Virtuális Alközpontja és az amoCRM integrációja használatra kész az európai piacon. Mostantól a távközlési szolgáltató több mint 400 vállalati ügyfele Európa négy országában: Magyarországon, Ausztriában, Szlovákiában és Németországban egy műszaki megoldásban, néhány klikkeléssel egyesítheti az MCNtelecom Felhő alapú alközponjának és a népszerű ügyfélmenedzsment rendszernek előnyeit.
Bővebben

Új együttműködés: üzleti partner lett az MCNtelecom és a YCLIENTS Magyarország

A YCLIENTS felhő alapú platformja az MCNtelecom-mal történt integrációjának köszönhetően a magyarországi kkv-k a távközlési cég több ingyenes szolgáltatását vehetik igénybe. Ebben a vírus okozta bizonytalan gazdasági helyzetben pedig kifejezetten jól jön, ha a távközlési szolgáltatások költségeiből a vállalkozások le tudnak faragni.
Bővebben

NNP Exchange: az ötlettől a termékig

MCNtelecom távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás az egész világra kiterjedő telefonszámkiosztási tervek és a hordozott számok egységes adatbázisát – NNP Exchange ajánlja, amely számlázó rendszerek, távközlési cégek és adataggregátorok fejlesztői számára nyújt megoldást.
Bővebben

Hogyan tartsuk meg az ügyfeleket a koronavírus (Covid-19) ideje alatt?

A karantén nem a veszteség számbavételére alkalmas időpont, hanem remek alkalom arra, hogy megszervezzük munkatársaink távmunkáját anélkül, hogy csökkenne a hatékonyság. A világjárvány egy nap minden bizonnyal véget ér és az irodafenntartási költségek ésszerűsítése mellett a távmunkával szerzett tapasztalatok is reméljük sokáig megmaradnak.
Bővebben